"Καλωσήρθατε στο ελεύθερο blog των Ελλήνων Ορθοπαιδικών. Ένα βήμα ενημέρωσης αλλά και ανταλλαγής απόψεων σε θέματα που αφορούν στην Ορθοπαιδική κοινότητα της χώρας. Απόψεις, ανακοινώσεις, διαφωνίες και συζητήσεις είναι ευπρόσδεκτες και θα αναρτώνται χωρίς λογοκρισία, αρκεί να κινούνται στα πλαίσια της ευπρέπειας."

Περιμένουμε λοιπόν τα posts σας στό

hellenic.orthopaedics@gmail.com

Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Απίστευτο ΜΠΑΧΑΛΟ με τις προτάσεις για την αναδιάταξη του ΕΣΥ ....


Το υπουργείο έχει αναρτήσει  στο site του τις τελικές προτάσεις για τις συγχωνεύσεις στο ΕΣΥ. 


Το αστείο είναι πως έχει αφήσει να γίνονται σχόλια από τους αναγνώστες. Διαβάστε ορισμένα μόνο παραδείγματα για να δείτε τι ακριβώς συμβαίνει:

" Τα στοιχεία που δόθηκαν για τον ''Άγιο Ανδρέα'' Πάτρας είναι φαλκιδευμένα αφού στηρίζονται σε δεδομένα από την περίοδο όπου το Νοσοκομείο μας βρίσκεται σε ''αποδιοργάνωση'' λόγω του σεισμού του 2008 και η δύναμη των κλινικών του αναγκαστικά έχει συρρικνωθεί μέχρι να αποπερατωθεί κτιριακά το Νοσοκομείο μας." 


" Αναφέρω ενημερωτικά, ότι δεν υπηρετούν 5 γιατροί στην Αιματολογική Κλινική του Γ.Ν.Χανίων.Είμαστε 2 με οργανική θέση, προς το παρόν 1 Επικ.ΕΒ και εκκρεμούν στο Υ.Υγείας 2 θέσεις ΕΒ ΕΣΥ που δεν γνωρίζομε πότε θα διοριστούν."


" Αναφέρετε η συνέννωση της Γ' Πανεπιστημιακής κλινικής (με 1 κρεβάτι) με την Καρδιολογική του ΕΣΥ με το σχόλιο "ενιαία νοσηλευτική λειτουργία δύο τμημάτων" και την μετακίνηση δύο ιατρών από τους 22+2.
Το σχόλιο είναι ασαφέστατο. Διαλύεται κάποια από τις δύο κλινικές; Δηλαδή γίνεται μία πανεπιστημιακή ή διαλύεται η πανεπιστημιακή και μεταφέρεται αλλού;" 



"Σας ενημερώνω ότι τα στοιχεία που αναφέρονται στο Κ.Υ Γαργαλιάνων στον πίνακα 16 είναι λανθασμένα και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα και παρακαλώ όπως διορθωθούν" 

 " Προτείνονται συγχωνεύσεις στις ογκολογικές κλινικές του Θεαγενείου στη Θεσσαλονίκη. Πώς είναι δυνατόν να συγχωνεύονται κλινικές με πληρότητες > 80% ? Διότι τα νούμερα που παραθέτονται είναι κατώτερα από τα πραγματικά. Αν αφαιρεθούν τα κενά κρεβάτια τα Σαββατοκύριακα (που δε γίνονται θεραπείες) η πληρότητα υπολογίζεται σχεδόν 100%. 

" Στον πίνακα 5 αναφέρονται ως υπηρετούντες οφθαλμίατροι στο Νοσοκομείο Κιλκίς 7 γιατροί την στιγμή που υπάρχουν 2 ειδικοί και 2 ειδικευόμενοι οφθαλμίατροι. Μάλλον ο συντάκτης έχει αστιγματισμό και μπέρδεψε το 2 με το 7... " 

"ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΛΑΘΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ. Είδα στο σχετικό πίνακα 7, ότι η πληρότητα της ΜΕΘ του ΓΝΑ Ιπποκράτειο αναφέρεται ότι είναι 74% (ποσοστό το οποίο αναρτήθηκε και στο ESY.net για το μήνα Μάρτιο 2011). Το ποσοστό αυτό είναι λανθασμένο και ύστερα από επανεξέταση της κίνησης των ασθενών επαληθεύθηκε ότι η κάλυψη των κλινών τον Μάρτιο 2011 ήταν 100% και παρόμοια υψηλά ποσοστά της τάξης του 95-100% επαληθεύθηκαν και για άλλους μήνες του 2011, κάτι εντελώς αναμενόμενο." 
 
"Στον πίνακα 5α δεν αναφέρονται ο μαγνητικός τομογράφος και οι δύο αξονικοί τομογράφοι του ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ" 


Κλπ, κλπ κλπ.... Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου