"Καλωσήρθατε στο ελεύθερο blog των Ελλήνων Ορθοπαιδικών. Ένα βήμα ενημέρωσης αλλά και ανταλλαγής απόψεων σε θέματα που αφορούν στην Ορθοπαιδική κοινότητα της χώρας. Απόψεις, ανακοινώσεις, διαφωνίες και συζητήσεις είναι ευπρόσδεκτες και θα αναρτώνται χωρίς λογοκρισία, αρκεί να κινούνται στα πλαίσια της ευπρέπειας."

Περιμένουμε λοιπόν τα posts σας στό

hellenic.orthopaedics@gmail.com

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Ζητείται βοήθεια από αναγνώστη....

Κατ΄ αρχάς συγχαρητήρια για το πολύ καλό blog σας. Είμαι εκτός του περιεχομένου της θεματολογίας σας αλλά θα ήθελα την γνώμη σας απευθυνόμενος στην κοινότητα των ορθοπεδικών.
Είμαι 35 ετών και εδώ και 9 χρόνια ταλαιπωρούμαι από αδιάκοπους πόνους στη μέση.Το 2003 χειρουργήθηκα στην μέση μην αντέχοντας άλλο τους αφόρητους πόνους αλλά το αποτέλεσμα ήταν να χειροτερέψει η κατάσταση μου.Δεν κατηγορώ το γιατρό μου,κ. Κ, καθώς το ήξερα οτι υπάρχει πάντα ένα μικρό ποσοστό αποτυχίας σε αυτές τις περιπτώσεις.Απλά δεν περίμενα να μου συμβεί και μάλιστα με ανεπανόρθωτες συνέπειες.Καταλαβαίνετε ότι η ποιότητα της ζωής μου αυτά τα χρόνια είναι πολύ άσχημη, καθώς οι πόνοι επηρεάζουν την κοινωνική,επαγγελματική αλλά και προσωπική μου ζωή.




Έχοντας επισκεφθεί πάρα πολλούς γιατρούς μετά την επέμβαση και έχοντας κάνει αμέτρητες φυσιοθεραπείες χωρίς αποτέλεσμα αναρωτιέμαι αν γνωρίζετε κάποιοι εξειδικευμένο ιατρικό κέντρο στο εξωτερικό κατάλληλο για τέτοιες περιπτώσεις που θα μπορούσε έστω να μειώσει κάπως τα επίπεδα του πόνου.Φυσικά δεν ευελπιστώ σε πλήρη θεραπεία αλλά σε ένα βαθμό βελτίωσης που θα με κάνει να ανασάνω λιγάκι.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για το χρόνο σας και τη γνώμη σας.

Με εκτίμηση
Περικλής Μανωλάκης
email: perimano1@gmail.com

1 σχόλιο:

  1. Δεν υπάρχει τίποτα που να μην γίνεται στην Ελλάδα. Αρκεί να είναι σωστή η διάγνωση.
    ΗΧΠαπαδόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή