"Καλωσήρθατε στο ελεύθερο blog των Ελλήνων Ορθοπαιδικών. Ένα βήμα ενημέρωσης αλλά και ανταλλαγής απόψεων σε θέματα που αφορούν στην Ορθοπαιδική κοινότητα της χώρας. Απόψεις, ανακοινώσεις, διαφωνίες και συζητήσεις είναι ευπρόσδεκτες και θα αναρτώνται χωρίς λογοκρισία, αρκεί να κινούνται στα πλαίσια της ευπρέπειας."

Περιμένουμε λοιπόν τα posts σας στό

hellenic.orthopaedics@gmail.com

Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Σας θυμίζουν τίποτα όλα αυτά ....?

Πηγή: troktiko.blogspot.com

"Λένε ότι μια φωτογραφία είναι χίλιες λέξεις!
Δείτε την φωτογραφία και σας εξηγώ τι ακριβώς έγινε εχθές, Σάββατο 19 Ιουνίου, κατά την διάρκεια της εφημερίας μου.
Είμαι ακτ/γος, διευθύντρια των υπερήχων στο Γ.Ν. Κιλκίς.
Εχθές καθώς έκανα έναν υπερηχοτομογραφικό έλεγχο εκτάκτως σε μια ασθενή με κοιλιακό άλγος, ακούστηκε ένας εκκωφαντικός θόρυβος και ξαφνικά η ασθενής έφυγε από... μπροστά μου, και βρέθηκε στο πάτωμα ανάμεσα από το κομματιασμένο εξεταστικό κρεβάτι που είχε διαλυθεί!
Η πρώτη μου σκέψη ήταν ότι η ασθενής τραυματίστηκε πολύ σοβαρά. Ήμουν τυχερή που η ασθενής ήταν νέα και ευλύγιστη και χτύπησε μόνον τον αγκώνα της, στην προσπάθειά της να στηριχθεί για να μην σπάσει το κεφάλι της και την σπονδυλική της στήλη πέφτοντας με δύναμη πάνω στο σιδερένιο στήριγμα και στο τσιμεντένιο δάπεδο, ενώ εγώ χτύπησα το χέρι μου όταν ενστικτωδώς πήγα να συγκρατήσω όσο μπορούσα την απότομη πτώση της.
Σε περίπτωση που ήταν μεγάλης ηλικίας και υπέρβαρη, θα θρηνούσαμε θύματα και εγώ θα ήμουν στην ασφάλεια ως υπεύθυνη σοβαρού τραυματισμού ασθενούς.... εξ αμελείας..................

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://troktiko.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου