"Καλωσήρθατε στο ελεύθερο blog των Ελλήνων Ορθοπαιδικών. Ένα βήμα ενημέρωσης αλλά και ανταλλαγής απόψεων σε θέματα που αφορούν στην Ορθοπαιδική κοινότητα της χώρας. Απόψεις, ανακοινώσεις, διαφωνίες και συζητήσεις είναι ευπρόσδεκτες και θα αναρτώνται χωρίς λογοκρισία, αρκεί να κινούνται στα πλαίσια της ευπρέπειας."

Περιμένουμε λοιπόν τα posts σας στό

hellenic.orthopaedics@gmail.com

Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Μητρότητα... Είναι μόνο δικαίωμα?

Πηγή: trelokouneli.blogspot.com


Δέχθηκε σφοδρές επικρίσεις, επειδή αποφάσισε το 2005 στα 66 της χρόνια να γίνει μητέρα. Όμως η 71χρονη πλέον, Adriana Iliescu, από το Βουκουρέστι δεν το έβαλε ποτέ κάτω.

«
Προσπαθώ να μην κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη, γιατί δεν το απολαμβάνω», δηλώνει σήμερα η Adriana, που ζει με την κόρη της σε ένα δυάρι στο κέντρο της ρουμανικής πρωτεύουσας.

Στο ερώτημα αν σκέφτεται το ενδεχόμενο να κάνει κι άλλο παιδί απαντά:
«Ιατρικά είναι εφικτό. Ξέρω ότι τώρα που μιλάμε, μια 70χρονη από την....


Αγγλία προσπαθεί να μείνει έγκυος. Είμαι υγιής και δεν αποκλείω το ενδεχόμενο».

Και συνεχίζει: «
Δεν καπνίζω και δεν πίνω. Αν ζήσω όσο έζησαν οι γονείς μου η Eliza θα είναι 20. Έχω πολλά ακόμα να της δώσω».

Η μικρή της κόρη έχει αρχίσει, πλέον, μεγαλώνοντας
να βλέπει ότι η μαμά της είναι διαφορετική από τις άλλες. Τι τακτική ακολουθεί η 71χρονη μητέρα της; «Δεν την λέω την ηλικία μου. Της εξήγησα ότι όταν έκλεισα τα 40 έγινε σκοπός της ζωής μου να την αποκτήσω».

Πολλοί είναι, πάντως, εκείνοι, οι οποίοι θεωρούν το λιγότερο ακραίο μια γυναίκα στην τρίτη πλέον ηλικία να αγνοεί την φύση και να αποκτά ένα παιδί, το οποίο,
σύμφωνα με το νόμο των πιθανοτήτων, σύντομα θα μείνει ορφανό.
 

Best News Πάτρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου